Nojja.

Sitter och verkligen tänker en massa nu på hur man ser ut egentligen.
Urk. Vill verkligen komma i form och få tajtare kropp. Gillar verkligen inte det som jag ser i min dumma spegel. Någon som har något hett tips på vad man kan träna eller göra, alternativt mot att gå till ett gym, vilket jag provat och härmed vägrar göra igen.
Är inte assugen på att banta längre, men det ändras jue mest från dag till dag, men komma i form, tajta till huden lite (: Måste komma igång ganska snart med att sola också, det är dags nu.

Kommentarer
Postat av: mallan

hej du kan börja med aerobic det gör susen att förbränna fett .det är roligt jag är med trött på att banta ..kram

2010-07-30 @ 17:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0