Jag och min fantasi!

Helt sjuk egentligen, har verkligen mina perioder då jag är mörkrädd! De börjar nog främst på hösten skulle jag tro. Och inte blir det bättre av att man bor i ett hsu ute på landet inte (:
Får för mej när jag går på nedreplan när jag är ensam hemma, att om jag tittar ut genom fönstret, så står det nog någon där och stirrar på mej! Haha, låter bra bisarrt, men sant, det är det! :D
Tittade förra hösten på Paranormal Activity på bio tillsammans med Sara, och jag lovar, jag har aldrig, ALDRIG varit så mörkrädd i hela mitt liv efter det. Illa när man blir det av en påhittad film, men jag tyckte personligen att den var bra verkligenhetstrogen. Och jag som är lite intresserad, men dock så rädd, för det paranormala. Tror absolut att det finns något där ute. Om det är gott eller ont kommer bör alltid vara osagt, men något finns där ute. så jag lyckas alltid att skrämma upp mej själv och bli lite extra mörkrädd och inbillar mej saker :D

Nu ska jag lägga mej och kolla CSI Miami, och förhoppningsvis inte skrämma upp mej själv ännu mer innan älsklingen kommer hem! :D

/ Jeanette, 24 år gammal och mamma dessutom (:


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag vill inte vara elak men i början på Paranormal Activity så stod det väl ändå att den är baserad på sanna händelser? :)

2010-09-24 @ 08:54:00
Postat av: Jessica

Ja det gör det faktiskt.. Men jag vet inte, hon har läst sej till att det är inte en riktig händelse.. Jag tyckte med den va så sjukt verklighetstrogen =) Men hon pajade detta för mej :p

2010-09-24 @ 09:24:09
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/
Postat av: Jeanetteee

Jo, det gör faktiskt det, och det står även att den är tillägnad till dess familjer, men hittade någonstans på nätet där det stod att den var uppdiktad och inspelad med en låg budget för att den skulle bli så verkligehetstrogen som den bara kunde bli. Men vem vet, det kanske är felskrivet..? Man vet jue faktiskt aldrig! :P

2010-09-24 @ 21:50:08
URL: http://jeanetteee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0