Torsdag 23 september, snart är det vinter!

Idag bär det in till stan, träffa moster x2.
Känns väl inte superinspirerande, då jag inte mår askalas. Men ska in i en dusch sen och hoppas jag mår bättre efter det. Sen blir det förhoppningsvis att träffa Johanna i eftermiddag, måste planera lite me henne angående dopet på söndag. Hon ska jue hjälpa mej med fikat, denna underbaraste som hon är! :D
Och ikväll är jag ensam hemma, älskling sticker till GBG på byggmässa och kommer inte hem föräns sent ikväll någon gång.

Får gå och mysa lite med Isabell innan det är dags att hon nanar igen, och jag får duscha och ringa några samtal.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Mhm! Och imorn är det bara 3 månader kvar till julafton! Känn på den :p

2010-09-23 @ 10:27:11
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0