16/8 2010

Det värsta med att vara mamma är den ständiga oro som man utsätter sig för. Min oro är att Isabell bara helt plötsligt en dag ska sluta andas, usch vad hemskt det är. Så när hon sover ibland längre än vad hon ska och så så kan jag knappt slappna av, det är helt sjukt! Jobbigt.
Tror att jag blitt uppskrämd lite de här med plötslig spädbarnsdöd och de, i och med att hon sover på magen.
Bara så jobbigt att behöva vara orolig hela tiden!

Imon ska vi till BVC, ska bli riktigt kul :D
Känns som att det var en evighet sen sist vi var där, de är väl iaf en 3 veckor sen. Ska bli så kul att se hur mycket hon har växt! (:

Och en dag i veckan ska jag ta mej till stan och kika ut lite grejjer och så till hennes rum nu, har ett riktigt fixar-sug nu! :D Måste hitta lite färg och lite schabloner och så (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0