9/8 2010

Knappt kass på att uppdatera mej här, men känns ibland verkligen som att jag inte gör annat än bär på Isabell, så får inga armar lediga någon stund under dagen. Men måste börja vänja av henne vid det, känns inte riktigt bra längre. Och sen så vet hon jue att så fort som hon skriker så kommer mamma, som en mycket vis flikka sa (:

Jag önskar att hon kunde sova en liten stund under dagarna, för som den trötta och envisa tjej hon är, så behöver hon verkligen det. Hon är ibland så trött att hennes ögon knappt orkar hållas uppe, men ändå ska hon inte sova. Antagligen så är inte inte jätteberoende av sin sömn under dagarna, då hon har börjat sova dryga 10 timmar per natt, men någon timme under dagen känner jag att hon behöver sova för hon känns jättegrinig annars.

Men ska iaf börja stålsätta mej, för fröken Månsson ska få skrika lite granna framöver, så jag får henne avvänjd lite. För trots allt så kan jag inte gå och bära henne hela dagarna som jag vissa dagar har gjort :/
Det är verkligen allt annat än lätt med små barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0