Behöver ett break.

Vet inte vad ajg ska tro om denna dagen, om det kommer bli en bra eller dålig. Hatar att vakna på morgonen och inte veta det minsra om dagens slutresultat. Avskyr att inte ha några rutiner och ingen kontroll över dagarna. Att inte ha någon kontroll över Isabell.
Att inte veta om hon kommer sova idag, hur jag ska få henne till att sova och om det fortfarande funkar med Baby semp eller om jag ska behöva gå på ersättning utan mjölkprotein.
Hon ligger nu sen 10 minuter tillbaka, och vet fortfarande inte om hon kommer fortsätta nana, eller vakna av något. Avskyr verkligen att inte veta varken ut eller in.

Längtar så mycket tills man kan börja med 5minuters-metoden. Har fått tips på att man kan börja redan när hon är 3 månader, men vet inte om jag vågar det..? Så tänker att jag kanske ska börja med det vid 4½ ist. Oh gud, vad jag längtar dit. Så man slupper ha detta, som jag upplever, stressfyllda vaggningen och så hela dagarna.

Är en riktig, "känna-mig-ensam-dag" idag..
Känns totalt lost och ensamt. Behöver städa och ta hand om saker, behöver va, behöver umgås, behöver komma ut. Men vet inte ens vart jag ska börja. Riktigt jobbigt idag.

Imon ska jag på föräldragrupp i Fristad, har faktiskt väldigt höga förväntningar, men väldigt dumt att ha det. Man vet jue aldrig vad man kan förvänta sig. Hoppas bara att det kommer bli bra. Var trots allt väldans massa mammor som hade skrivit upp sej. Hoppas på det bästa och att jag verkligen får ut nånting utav det.

Vågar jag sätta på en kopp kaffe, utan att hon vaknar..? Annars en ganska typisk grej som hon gärna gör..

Kommentarer
Postat av: emma

Sover hon inte om du går ut med henne i vagnen då?

Det gjorde min lille kille när han va i hennes ålder, och det var nästan det enda som funkade..:P

2010-08-30 @ 12:33:30
URL: http://krakradion.blogg.se/
Postat av: Jeanetteee

Hon gör inte det, hon kan slumra till, men sover inte avslappnat. Verkar inte som att hon är trygg när hon ligger på rygg och inte heller på sidan. Verkar inte som hon är förtjust i vagnen alls. Hon sover alltid på magen i sin säng, det är då hon sover som goast! (:

2010-08-30 @ 14:00:05
URL: http://jeanetteee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0