Bellis sover..

Om vartannat sover hon, och sen hör jag henne pratandes/gnällandes i babyvakten och sen är det tyst en stund igen. Knas den tjejjen (: Så länge hon inte skriker, så får hon sova!
Hon har den senaste veckan sovit allt mellan 7-11 timmar i sträck, mamma är en stolt och utvilad mamma nu! (: De senaste tre nätterna har hon sovit 10,5 timma i rad, helt underbart! Lägger henne i regel kl 21 på kvällen så sover hon till 07, så underbart att det är obeskrivligt! Nu ska vi bara klura ut hur hon ska sova bättre på dagarna?

Själv klurar jag på livets funderingar, men dom behåller jag nog mest för mej själv just nu.
Men, trodde jag hade bestämt mej för nånting, men nu är jag kluven..? Hur kan det ändras bara över en natt?
Vete sjuttan hur jag vill ha det. Tåls att funderas över en stund.

Åka till Cissi och fika lite sen kanske? Och i eftermiddag kanske Tini kommer på fika? Den som lever får allt se! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0