Fnurrar en massa..

Bellis är inne på sin tredje (?!!) sovandes timma, helt underbart! Mamma har fått andas mycket under denna tiden, och herremingud så mycket som fnurrar i huvet just nu. Vet varken ut eller in längre. Det som jag trodde att jag hade bestämt mej för igår, känns idag inte alls angeläget.
Mycket som jag vill just nu, mycket som kostar en massa pengar också, mycket som får vänta.

känns som att jag kommit ut ur en dimma just nu, känns helt skumt. En dimma som legat över mej nu den senaste månaden eller så. Ser allting lite mer klart nu. Och nu går huvudet på högvarv, mycket att fundera på. Herregud, vart ska man börja egentligen?
Mycket framtidsplaner, men det är fan att jag ska vara så otålig. Vill jue helst att allt ska hända nu! På en gång! Med detsamma! Knappt ingt tålamod alls känns det som. Man säger jue att den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge..? ALLTID för länge säger jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0