5 år kan gå så himla fort!

Ah idag är det exakt 5 år sedan jag tog studenten, helt sjukt när man tänker på det.
Det var en dag som var helt fantastisk, samtidigt som den var helt, helt lugn. En dag som jag kanske inte firade som så många andra gör med alkohol och fest och grejjer, utan jag valde att tillbringa kvällen tillsammans med mitt hjärta. Vi åkte lite cadillac och sen åkte vi bara hem för en mysig kväll tillsammans. Underbart.

Mycket har hänt på 5 år, har haft ett par olika jobb, köpt hus och ska nu ha min första bäbis. Mycket dåliga saker har hänt under åren, men jag minns verkligen bara de bra stunderna. Det är allt som räknas. Idag, älskar jag mitt liv, det kan inte bli bättre! (:


Grattis till er alla Borås-studenter som tar studenten imon, ha en underbar dag och fira den hur ni vill!

Själv, ja jag ska hålla mej ganska så långt ifrån staden imon iaf (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0