äsch, bara en massa skit.

En aning tröttis idag ska jag säga, men det är väl knappast ovanligt..? :D
Sov i ganska så godan ro till kvart i 10, en riktig sjusovare har man blitt (: , vaknade av ett samtal från DHL som säger att dom vill lämna av ett paket imon från England. Det får dom väl (:
Har jue bara väntat i lätt en månad för mycket på att få det, så det är välkommet!

Idag är nog lika fylld med aktiviteter som igår skulle jag tro (: Kanske dra en sväng med dammsugaren senare. Lusten knackar jue inte riktigt på ryggen! (:

Sen att jag har fått en sån ruskigt svullen vänsterfot gör att jag inte vill röra mig allt för mycket heller, men det är väl kanske bara och bita idet sura :P Kanske skulle passa på att damsuga upp ett hundratal flugor som ska hålla på och retas också! Argh, hatar dessa jävla flugor!

Kommer skatten idag tro? Hade varit najs (: Kollade skattekontot på skatteverket.se, och där står det att det är utbetalt 2010-06-05 vilket var i lördags, så det borde jue komma vilken sekund som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0