En intressant dag idag..

Ja, var jue som sagt i Ullared idag, var ganska så lugnt och skönt med inte allt för överdrivet mycket folk. Hittade mycket saker till bäbis, men fortfarande så tråkigt att man inte kan köpa något som är könsdefinierat, vilket gör det hela så mycket mer begränsat. Hittade också ganska mycket till älskling, det är han värd för att han fyllde år nu, så några plagg fick han och så. Hittade bara lite underkläder till mig själv, ganska besviken så här i efterhand, för jag hade tänkt att köpa någon tjockare tröja och lite så, me de får väl bli en annan gång. Hittade en fin jack för under 150 kr, men hur jäkla lätt är det att se om den kommer passa sen då? :D Så det blev ingen till slut (:

Det lustiga är att jag sen i lördags och mest igår faktiskt, haft en olustig känsla över att åka till Ullared idag, varit nästan lite orolig. Och det fick jag lite svar på sen varför..
Påväg ner i bilen, känner jag att, oj jag börjar nog få förvärkar! Så gick nere i Ullared i 2 timmar lite drygt och hade emellanåt såna jäkla förvärkar, men jag beslöt mej för att inte säga något till varken mamma eller Jessica, för onödigt att oroa dom medans jag ändå hade det under kontroll!
Nu efter att jag kommit hem, har jag försökt att bara ta det lugnt i soffan, men det vill inte riktigt gå över ännu. Tycker snarare att de blir lite värre, men vad vet jag i nuläget? :D Only time will tell!

Men har en liten lustig känsla, eller instinkt, att det kanske inte är såå många dagar kvar innan bäbis kommer. Hade jue varit rätt så skönt! :D

Och nej, jag är ännu inte ett dugg nervös, mest änslig och otålig, för jag vill bara att bäbis ska komma nu!

Kommentarer
Postat av: Fia

Jaaa du hjärtat.. OCH täääänk så rätt du hade =D

2010-06-15 @ 22:16:04
URL: http://mammansofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0