En väldigt lugn och fin natt!

Tror att min dotter mår väldigt mycket bättre i magen nu. vi lade oss på soffan sent igår eftermiddag och skulle vila lite, efter en halvtimma vaknade hon och hade uppenbart ont i magen. Så jag beslöt mej för att hjälpa henne att få ur sej de där jäkla bajset, och det funkade och hon blev lugn som en filbunke!
Somnade igen vid 18 och vaknade inte igen föränns 03.30! Snacka om att sova gott! Då var det dags för lite mat och så, somnade igen vid kanske 5 ungefär.
Vaknade sedan att hon gnydde och jämrade sig i sömnen, trodde först att det bara var lite oroliga drömmar som hon hade, så jag lät henne vara en stund. Sen blev det nästan värre, så jag tog henne till mig. Men det märktes att det var något som irriterade henne, men inte verkade det vara ont i magen iaf, för det var inga skrik. så gick och skulle byta blöja, och fröken hade bajsat så rejält, så inte konstigt att det var jobbigt att ligga där! (: Blev en riktigt stolt mamma iaf, med tanke på att hon inte bajsat av egen vilja sen i lördags! Riktigt skönt att veta att det fungerar igen! :D
Har fått en riktig sjusovare iaf nu sen magen uppenbarligen fungerar igen. Hon sov natten till igår mellan 01-07, sen sov hon 09-15 och sen 18-03.30. Känns som att det är lättare att hitta tillbaka till sig själv igen nu om det kan vara så ett par dagar åtminstone! Mamma älskar sin lilla sessa över allt!

Nu är det dags att dra upp pappa ur sängen, skicka in honom i en dusch, fixa mej själv och sen göra iordning sessan för att sedan åka till Roasjö och fira lite midsommar och 1 års kalas!

Grattis mosters älskling på 1 års dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0