Ganska lugn dag, hoppas på en lugn kväll!

Ja, dagen den har varit väldigt lugn och skön, lilla sessan sov mellan 9 och 3, så jag hann med en hel del på den tiden, men blev orolig emellanåt och var tvungen och kolla så att hon levde! (:
Nu sover hon igen, efter en liten skrikstund. Min lilla prinsessa vil inte bajsa ordentligt själv, jag förstår inte varför?! Hon får ersättning och jag vet att det är vanligt att dom blir hårda i magen utav det. Håller på och provar de flesta tips som jag fått, olja i maten, miniform droppar, Baby semp bifidus. Hon bord verkligen klara av att bajsa ordentligt, men icke.
Var inne på akuten med henne natten till igår, då de fick hjälpa henne att få bort förstoppningen. Sen hände ingenting under hela dagen igår, och ingenting heller idag. Vi låg på soffan för en stund sen och skulle vila båda två tänkte jag, vaknade efter en halvtimma av att hon hade de där skriket igen. Då var det bara för mig att hjälpa henne att få ut det och sen var det lugnt igen. Förstår inte varför hon inte fixar det än själv. Tiden får väl utvisa hur hon löser det, hon är jue ädå inte gammal än.
Så hoppas nu att hon mår bättre i magen och inte får hysteriutbrott ikväll igen. Mamma och pappa kan behöva slippa de lite :S

Kollade mina utbet. på Försäkringskassan.se innan med, och de luriga är att jag jag bara får utbet. pengar för perioden 21 maj till 16 juni, varför det? Det jobbiga med försäkringskassan nu med är att dom bara har telefontid till 16 varje dag nu, för det är sommartid. Så det är skitsvårt att få det inpassat där, och nu har dom väl förmodligen inte öppet alls imon, men ska göra ett försök att ringa iaf. Tycker de är lurigt, för nu får jag utbet. ca tusenlappen mindre än vad jag borde, och det ställer till de en hel del :(

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken ersättning ger du henne? Kan de va så att lilla magen inte tål den? Prova isf Baby semp Lemolac! =)



Löv ya

2010-06-24 @ 21:33:26
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

köp hem messmör och ta lite i ersättningen. funkar på mina barn.

2010-06-25 @ 08:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0