Igår, idag, imorgon?

Igår fick jag tidigt besök utav, först en DHL nisse som lämnade ett paket, sen utav min syster som hämtade paketet härifrån (: Busade ett par timmar med underbara Moxen, och fick hjälp med att bära upp spjälsängen till sovrummet och utrett lite angående mina föräldradagar. Så nu ska jag börja nalla på dom från och med lördag. Känns sådär, med tanke på att dom inte kommer hålla speciellt länge..
Måste skaffa mej något som jag kan jobba extra med på kvällar och kanske några helger sen för att kunna spara lite på dagarna och kanske dra in lite extra pengar till kassan, för man blir jue knappast rik på att vara mammaledig (: Så är de något som har något bra tips på timasntällning som gäller kvällar och helger sen, så säg gärna till!

Begav oss sedan in till staden en sväng för att spana över Nelly Outleten, och jag måste säga att jag blev väldigt besviken, var knappt ingenting som föll mig i smaken, och jag hade faktiskt räknat med att det skulle finnas mer saker. Men, får väl ta en tripp dit nån mer gång i sommar, då dom faktiskt har öppet hela sommaren.
Tog sen en tripp in på Maxi, då det var dags att börja handla hem saker inför helgen, då mitt hjärta fyller år i dag, så står det smörgåstårta på menyn på söndag då familj och vänner kommer hit på fika.
Sen blev de en mumsbit på Burger King innan det var dags att åka hem och typ nana :D Alltså en sån tur i stan kan verkligen suga musten ur en (:
Kollade på Alvin och gänget 2 med älskling igår när han kom hem från jobbet, och jag bara tvärsomnade efter halva! Synd, för jag ville evrkligen se den, men tur att man har den på DVD :D

Dagen idag har tillbringats mesta dels nere i Roasjö, då jag fick assistera med lite kablar för att Epson är inkompetenta att ens skicka med en jäkla strömkabel till en skrivare, tycker jag ska ingå i paketet? :S
Inte ens färgpatroner fanns med, så det fick vi åka och köpa. Men då fick jag mej köpt nya hemtelefoner iaf, så nu slipper jag springa runt i halva huset när det ringer! För lyckas jue ta mej faen alltid sitta uppe när det irnger nere, eller tvärtom :D

Nej, dags att kika nätet nu innan det är dags för veckan Ghoswispere :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0