Midsommarafton igår.

Var ute i Roasjö igår och firade lite midsommar, och min lilla älskade Moxen's födelsedag!
Åkte ut vid en halv ett ungefär, och åkte väl hem ungefär klockan ett på natten! (:
Mycket god mat och mycket skratt gjorde det till en mycket mysig dag, tack ska ni ha!
Min underbara lilla sessa var helt fantastisk, hon sov sej igenom mest hela dagen, och alla var så nyfikna på henne och ville hålla henne, men inte lätt när man sover inte! :D Men hon fick kärlek från alla håll och kanter ändå :P

Idag.
Väntar på att min sessa ska vakna, så ska hon få sej sitt allra första bad! Sen blir de troligtvis att åka tillbaka till Roasjö, om inte de väntas tills imon kanske, för jag glömde lite saker där igår som jag hade handlat på vägen ner. Och sen blir det kanske en liten storhandling. Det ekar faktiskt ganska så bra i kylskåpet! Har inte blitt mycket gjort ordentligt sen man åkte till sjukhuset för 1½ vecka sen.. :S
Så dags att styra upp det hela lite!

Nej, gå och vila lite, för ögonen går lite i kors, innan sessan min vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0