Snälla älskade bäbis..

Är väldigt gott uttråkad nu, sitter här ensam, för älskling åkte till Erik, och de är inte alltid så kul att hänga med där. Då de mest står i garaget, snackar om skit som man inte förstår utan en ordbok om bilar.
Så då är det hellre att jag är hemma. Är för trött för att hitta på något samtidigt, så jag vete fasen vilket ben jag egentligen ska stå på!
Nu känner jag mej ganska så små depp med, med tanke på att dagarna går i slowmotion, och det känns verkligen inte som att det ska komma en bäbis snart överhuvudtaget.. :(
Såg dock igår själv med egna ögon att magen hade sjunkit något, men de är jue verkligen ingenting som jag samtidigt litar på, att åh nu kommer snart bäbis, för det börjar verkligen kännas oändligt det här! :S

11 dagar kvar till BF, men kan också samtidigt vara upp till 25 dagar typ. Åh, DET skulle jag nog verkligen inte klara!

Snälla älskade bäbis, kom snart!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Bäste Bebis, Härmed varslar jag, i egenskap av hyresvärd, Dig om vräkning. Vräkningen kommer äga rum snarast. Till grund för vräkningen föreligger totalt ointresse från Din sida att följa sedan tidigare överenskommen hyresperiod med slutdatum enligt BF. För att underlätta för alla berörda parter ber jag Dig att flytta ut självmant. Med vänlig hälsning Hyresvärden, Mamma

2010-06-12 @ 21:16:40
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0