Ullared idag!

Könner mej verkligen som en säck potatis idag, är så sjukt trött att jag knappt vill veta vad jag heter :/
Hade helst av allt bara velat nana halva dagen till, men icke, idag bär det av mot Ullared med mor och syster!
Det är nog mest min envishet som drar mej dit, för jag vete faen om jag egentligen orkar, men det finns lite små saker som jag vill köpa till, till bäbis, och det är ganska lätt med sällskap av syster. Så det får bli att shoppa, sitta, shoppa, sitta, shoppa och sitta, sitta :D Det blir nog trevligt de hära!

Helgen då.
Älskling fyllde jue år i torsdags, så det har varit fullt med förberedlser innan kalas igår. I lördags var vi och slängde lite skräp och passade på med en fika hos Annelie och Mogge, innan det sedan bar iväg mot staden för att inhandla de sista sakerna till smörgåstårtorna. Sen blev det bak, inte mindre än 3 smörgåstårtor, vilket jag nu ångrar lite, då allt inte gick åt. Och sen blev de lite bak av snoddas, riktigt, riktigt fina blev dom måste jag säga :D Men hade jue sån jävla otur, att när jag väl skulle börja med glasyren, kom jag på att jag inte hade någon kokos, och det är ett MÅSTE, så åkte till City Fristad och handlade det, kom hem och påbörjade uppmätningen av allt, och insåg att jag inte heller hade tillräckligt med florsocker!! Arg man kunde bli då att man inte kollade de först! Vid detta laget är klockan halv 9 på kvällen och jag är knappt trött! Men inget att göra åt än att sätta sig i bilen igen och åka. Kul, kanske inte då! Men dom blev bra till slut iaf :D

Sen igår, kalajs dagen.
Mycket trevlig, tack alla som kom! Tråkigt att kusinen fått ryggskott och lillebror med flickvän skulle hämta gravid hund så dom inte kunde komma. Men alla ni som kom gjorde det till en mysig dag!

Åkte sedan ner till Kinnarumma för att kolla på ett nytt projekt till älskling, han kan jue aldrig låta bli dom där projekten :D De ska väl vara en vinterbil, och den var till bra pris. Ja, ja lägger mej aldrig i dem där affärerna! :D Det är hans favoritsyssla (:
Om vi nu bara kunde börja gräva lite granna på garaget snart med, då blir jue livet så mycket lättare :P

Nä, nu har jag knappt med tid på mej att göra mej i ordning! Tjillewippen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0