En vanlig dag

Jahaja, då är man hemma igen. Varit i staden och hämtat babyskyddet, ganska nöjd med den ska jag säga. Inte ny, men den är helsöt! (:
Blev inte att hämta mina blinkersglas idag, då bara hälften hade kommit idag och resten skulle komma på fredag, KANSKE, så då fick det vänta.
Varit enna sväng ute i Roasjö med och busat lite med Moxen och tjötat skit med syster. Är bra lite vad man orkar med numer en dag alltså. Kom hem, gick ur bilen och kom knappt innanför dörren för att foglosningen satte igång på riktigt allvar. Fy bubblan vad det ska vara jobbigt. Kan undra om det kommer att ge med sig med en gång som bäbis kommit, för det kan jag säga att jag verkligen hoppas på! Desto närmare förlossningen som jag kommer, tycks det verkligen bara bli mer intensivt. Ganska trött med efter att fått sova så illa inatt, men tur att man inte behöver gå och jobba eller liknande iaf som sagt!

Vecka 37 idag (: (36+0)

Kommer bäbis tidigare än väntat eller vad tror du? Själv har jag ingen aning. Men många som tror sig veta säger att den kommer komma inom 2 veckor ungefär, man kan väl hoppas! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror den kommer tidigare! =) <3

2010-05-26 @ 17:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0