Ensam är stark?

Är så fruktavsärt kluven just nu. Ena sekunden så känner jag att jag är så uttråkad, rastlös och sugen på att träffa folk och göra nått kul, medans jag andra sekunden inte vill träffa någon alls.
Vet inte om det beror på det som jag tog upp i mitt förra inlägg, att de flesta människor har så mycket åsikter att jag bara har blitt så anti-folk just nu, för det är enklast att slippa höra på allt?
Men fan vad jag känner mej ensam just nu, men det finns få just nu som jag verkligen trivs med.
Besitter nog just nu en sån oerhörd osäkerhet i mig själv, att det blir jobbigare att träffa någon då.

Saknar att ha en bästa vän, en bästa vän som man kan ty sig till om allting, för just nu så stänger jag bara inne mig själv för att det är enklast när jag är nere.

Saknar dej, saknar oss, det som en gång var.

Kommentarer
Postat av: Sandra

hej. du får gärna prata av dig hos mig om du vill. jag har ju gått igenom samma som dig 2ggr.

Kramar Sandra david med 2 barn

2010-05-20 @ 19:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0