Lycklig samtidigt som ledsen i ögat :/

Känns som att man för det mesta sitter hemma ensam numer. Men ikväll är det faktiskt ett undantag, älsklingen är och förhoppningsvis köper en gräsklippare, då våran hade beslutat sig för att säga tack och hej detta året. Måste jue klippa gräset jue! Men nu börjar jag tycka att det tar en fasligt lång tid alltså.. :(

Fick ett sms innan, som jag absolut inte hade förväntat mig skulle komma på 2 veckor iaf. Beställde en ny soffa för dryga månaden sen och den skulle inte komma föränns veckka 22 eller 23, men har vackert redan kommit till lagret, fy fan vad roligt kan jag säga, för den är sjukt efterlängtad! MEN, de tråkiga då, kan inte hämta den troligtvis föränns på onsdag för att jag inte får min lön föränns på tisdag, så snacka om att man blev bra ledsen i ögat! Vill jue ha min vackra soffa NU NU NU !! :D

Men, den som väntar på något gott, väntar ALLTID för länge? :D
Sååååå vacker! :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

En sån har vi...hur goo som helst =)

2010-05-20 @ 20:10:34
Postat av: Jeanetteee

Ah visst är den! Hämtade den igår, och den är helt fantastisk :D

2010-05-23 @ 20:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0