Riktigt ful vana!

Ah det tycker jag verkligen att jag har lagt till med, men ack så gott det ändå är! (:
Brukar vakna tillsammans med Daniel innan han går till jobbet vid sex, halv sju nånting, sen går jag och lägger mej igen och vaknar vid 10 igen!! Riktigt ful van tycker jag. :D Är jue verkligen inte ens så trött att jag behöver somna om, men det är bara gott att dra sej!
Idag var nog värst av alla dagar. Var helt pigg när Daniel gick i morses, men somnade till strax efter 7 igen, han kom hem igen vid en 8 tror jag för han hade glömt nån såg, vaknade vid kvart över nio och gick på toa, somnade om igen till 10.48!! Den är illa tycker jag, det slog alla rekord! :D
Men samtidigt så har jag ingenting att passa tiden till, så varför ska jag upp och hoppa tidigt? Samtidigt som det verkligen känns att man sover bort halva dagen! Men, det är väl nu som man ska passa på va? Ett par veckor till iaf (:

Inga planer alls för dagen idag, önskar faktiskt bara att det skulle gå bättre skit på TV om dagarna så man bara kunde bädda ner sig i sin nya soffan och mysa hela dagen, men de finns verkligen inget bra att blänga på!
Någon som kan komma hit med lite sällskap och några goa filmer? :D Hehe.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hade gärna kommit.. Men tar lite tid o gå ;p hahaha

2010-05-27 @ 12:34:13
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0