Så mycket åsikter så lite ork.

Det är något som tycks finna i alla oändlighet bland människor som fått barn tidigare än sig själv.
Herregud, de är knappt att man orkar höra längre.
En känslig fråga är ammningen. Det är något som jag hädanefter inte kommer att ta upp själv och jag kommer undvika att prata om det om det kommer på tal.

Känns som att man inte ska få uppleva saker själv, utan alla som fått barn innan en själv, ska vara riktigt snabba med att berätta hur det kommer vara och hur man ska göra osv. Kan jag få uppleva saker själv och lära mig genom att leva? Jag kommer att göra allting på mitt sätt, oavsett vad någon har att säga om det.

Den som inte vet vid detta laget att jag ändå göra som jag vill, den känner inte mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0