.<3.

Hon är världens vackraste, sötaste och goaste bäbis och jag älskar henne verkligen över allt. Men varför måste det vara så förbannat svårt..?
Jag har verkligen fått en dotter som vet precis hur hon vill ha det, synd bara att mamma uppenbarligen inte kan förstå henne. Igår fungerade det.. Okej, kan man väl kanske säga?
La henne igen på morgonen vid 8.30, då hade hon varit vaken 2 timmar ganska exakt. Då sov hon 2½ timma i sträck, sov till och med  över lunchmålet. Såg sedan redan efter 1½ timma att hon var trött, så jag la hene, tog väl en kvart och sen sov hon en 30 minuter, men var fortfarande trött.
Tog upp henne efter en stund, och la henne sen igen vid 15. Tog kanske 30 minuter, sen sov hon 20.
Varför vaknar hon igen? Jag menar, hon är jue fortfarande trött när hon vaknar!

Min nya teori är nu då att 1½ timma är för tidigt, ska idag ge mej på 2 timmar istället.
Hon är ruskigt svår att förstå sig på denna lilla dam.

Och numer vaknar hon inte klockan 4 på natten, utan har börjat med ungefär runt 1 tiden istället, riktigt skoj. Och natten till i går var det hela natten sen också.
Nu inatt, tack och loc, räckte det med lite mat och en somnade hon om.

Jag har hela tiden sagt också att nattningen, den är de aldrig några problem med. Klart att det skulle vara det igår. Då fick jagbara panik och kände att jag inte orkade mer.
För nattningen, det säkraste kortet som jag alltid haft, den får bara inte krångla. Får inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0