Det var en utmaning! (:

Åkte till affären innan, och självklart så kände jag mej hungrig när vi väl var där inne. Och som en gammal vanlig tanke så tänkte jag på godiset, och sen tänkte jag på drickorna. Allt som man bara skulle kunna proppa i sig och dämpa hunger med. Men det som också skulle få mej att må riktigt dåligt bara sekunder efter att den landat i magen. Så gick därifrån utan en endaste godisbit. Det var tufft långt hem på vägen också, och grämde mej faktiskt att jag inte hade köpt något godis. Men nu, i efterhand, så är jag väldigt glad att jag inte gjorde det iaf.

Apropå detta, har en ganska så fin våg idag med. En riktig glädjevåg! :D
Hade minsann gått ner upp emot en 5-6 kilo, bara på 1 dag! Haha, jomenvisst. Den är kanske inte riktigt så pålitlig den dära :D

Dags att nana kudden. det är riktigt tidigt, I know, men jag vet jue samtidigt vad som väntar inatt och imon bitti vid en halv 7 går vi jue upp i vanlig ordning. Så det är bara och säga god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0