Vad kan det bero på egentligen?

På morgonen så går vi upp, byter blöja och jag sättr Isabell i babysittern medans jag går och värmer henns mat. När vi ätit mat så sätter jag henne igen i babysittern så att jag kan få dricka en kopp kaffe.
Detta går JÄTTEBRA, och hon kan i princip sitta i en timma i sträck i babysittern. Pratar, skrattar och tittar på tecknat. Hon är superlycklig, go och glad i 2½-3 timmar från att hon gått upp tills att jag lägger henne igen.

MEN.
Det funkar nästan aldrig någon mer gång under dagen. Inte heller i babygymet.
Jag kan inte för mitt liv förstå varför det fungerar så bra på morgonen, men inte någon mer gång under dagen. Vad är det som är skillnaden..?
Hon känns så missnöjd, men sitter jag ejemte henne, så funkar det hyffsat. Annars får jag bära runt henne för att hon ska vara lycklig. Knappt att det går att busa med henne i soffan heller.
Lät henne skrika igår när jag hade lagt henne i babygymmet eller satt henne i babysittern. Men det avtog aldrig föränns jag tog upp henne.

Vad kan detta egentligen bero på? Någon som har något bra tips?
Varför är hon missnöjd?


Viss hon är säkert bara social, en jättebra egenskap. Men kom igen, jag kan jue knappast gå och bära på henne hela tiden. Jag får aldrig någonting gjort och hon utvecklas aldrig. Hur ska hon kunna lära sej att vända runt, krypa eller greppa saker om jag bär på henne?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0