BVC idag, hyffsad natt och morgonmatning.

Idag bär det av till BVC för vägning mätning och vaccinering.
Har även som sagt en del att prata med henne om idag.
Denna natten har också varit okej, men hon vaknade redan vid en halv 5. Men försökte få henne att somna om genom att trycka in nappen och vända på henne, fungerade väl sådär, men vi gick iaf upp strax efter 6.

Matningen nu på morgonen gick bättre. Hon ville dock inte äta upp hela flaskan som hon annars vill, men hon åt ca 140 ml iaf. Men nu testade jag igen och ge henne 4 månaders, och det gick jue hyffsat, får fundera på om jag ska ge henne det vid nästa mål igen eller om jag ska ge henne 1an igen.
Sen det luriga var att hon inte hade kissat alls inatt..? Det är första gången någonsin, hellurigt med tanke på att det var över 12 timmar sen som jag bytte blöja. Men verkade som att hon kissade direkt efter att jag hade bytt blöja. Så får kika sen :/

Annars är det inget speciellt som står på schemat för idag. Baby ska ner till Halmstad förhoppningsvis och kolla på bil i eftermiddag, blir kanske inte att han tar med sig den hem idag, men kanske. Är så trött nu på att åka 850. Är svindyrt och det är inte min passat helt enkelt. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0