Den ena jävla idioten efter den andra.

Bytte telefonbolag från Glocalnet till Telia, i typ februari, och då brukar jue i regel Telia,som är mitt nya bolag, säga upp abonnemanget hos Glocalnet. Jomenvisst, det gjorde dom. Men dom misade och informera mej att man måste säga upp sina förval själv ?!! Typ som att jag ringde med Glocalnet Fritid då jag hade abonnemanget, och det var ingenting som Telia sa uppsamtidigt, så det var jag tvungen att säga upp själv.
Men vad bra att dom kan infromera om sånt! Så nu fick jag en faktura på en tjänst som jag inte andvänt p åett halvår. Låter inte det helt jävla absurdt?

Idioter.

Detta är allt annat än en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0