Dopet 26/9 2010 klockan 12.30

Gick jättebra igår, trots att jag kände mej en massa stressad. Men så är jag också sån att jag ska ha ett finger med i spelet överallt. Trots att det fanns en massa friviliga som hjälpte mej, tack alla underbara! <3
Isabell Jeanette Månsson är nu döpt, och hon var en ren ängel i kyrkan, var lite grinig till en början, men mamma la henne lite på armen och 2 sekunder senare var hon i drömmarnas land! :D sov sig igenom alltihopa, till och med överlämningen till prästen och vattnet i huvudet. Mammas älskling de där (:
Vaknade i princip när prästen sa; "Vi avslutar denna gudstjänst med.." då slog hon upp ögonen, haha!

En massa, massa trevliga människor kom och delade denna dag med oss, och en HEL DEL massa fina presenter, tack alla!





Alla dessa fiiiiina presenter var jag bara tvungen att ta kort på (:
Kan ni se den gemensamma nämnaren? :D


Kommentarer
Postat av: emma

kan det va rosa måntro? =)

2010-09-27 @ 14:37:16
URL: http://krakradion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0