En riktigt tycka-synd-om-sej-självdag-idag..

Uscha, inte alls nöjd med denna dagen. Önskar att någon bara kunde befria mej från denna halsont!
Fryser och är trött, inte konstigt kanske med tanke på natten som var, men jag är inte heller så trött att jag kan somna. Eller jag kan snarare inte slappna av. Det är numer ett återkommande problem som jag har.
Känner mej gott ynklig idag, och det är inte nått roligt att ta hand om en bäbis som inte heller mår så bra. Som troligen också åkt på lite förkylning och de eventuella tänderna som är på G.

Blä, ingen bra dag idag alls.

Tack och lov så sover Bellis nu, sen en timma tillbaka. Men hon vaknade som vanligt efter bara en halvtimma, och jag trodde att det var kört. Men nej, nappen räckte och nu sover hon fortfarande. Orkar inte med att hon är mer tjurig än normalt idag, och att hon inte heller sover på dagen idag. För det behöver sannerligen mamma att hon gör.

Uscha för denna dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0