Förbannade j*la r*vh*l, idiot!

Daniel hittade en bil i förra veckan som han ringde på.
Då denna killen hade lån på den, så regbeviset var låst, så blev han lite osäker. Men efter lite funderande och så och pratande med denna kille fram och tillbaka, så bestämde han sig, att denna vill jag nog ha. Killen skulle åka utomlands som nu i lördags, och han sa att Daniel skulle ringa hans pappa och kolla på bilen och så. Så han bestämde med gubbf*n, om att som i onsdags skulle han komma ner och titta på den. Sagt och gjort, han och kusin Anders åkte till Halmstad efter jobbet i onsdag och kikade och provkörde.
Riktigt fin bil tyckte han, och denna skulle jag vilja ha. Men han märkte att servopumpen lät konstigt, och förklarade för gubbf*n hur det låg till, men att han skulle kolla upp det för han var verkligen intresserad.
Så dom skulle höras igår under dagen.
Så han ringde några samtal och fick veta att det skulle inte bli så dyrt om man behövde byta den. Så han tänkte inte ens prutat på priset, ingenting, då det redan var lagom lågt.
Gubbj*veln hör inte av sig under dagen, och Daniel får inte tag i honom föräns igår kväll, för han tänkte åkt ner och köpt den idag, eller imon beroende på tid och så. Ooch vad säger han då när han ringer..??!!!
Den är SÅLD!

Din idiot! Vad fan är det för stil? Borde inte Daniel ha haft första "tjing" på den? Om det kommer en annan som är intresserad efteråt så borde han väl för fan ha ringt Daniel först och kollat med honom?
Jag blir så förbannad på sånna jävla människor. Riktigt jävla fulspel.

Så nu står han fortfarande utan bil, och jag likaså. Åh jag blir så förbannad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0