God morgon världen!

Minus grader när man vaknar och jag har hostat sönder min hals så jag är lagom hes. Isabell bara stirrade på mej nu på morgonen när jag försökte prata med henne (:
Natten har varit en massa mycket bättre med Isabell, istället har jag hållit mej vaken genom att hosta :/
Hon har vaknat en gång bara, eller gnällt iaf. Tryckte in nappen och hon sussade vidare.
Gav henne alvedon igår kväll på tandköttet och lite Renässansdroppar i näsan, sen har hon sovit jättebra inatt. Helt underbart.

Idag, vette sjutton vad man ska göra egentligen. Någon som har ett förslag?
Har hittat ett Spöket Laban Babygym som jag helst skulle vilja åka och köpa idag, men får se om det finns kvar och om personen är hemma och kan svara.
Hoppas, hoppas.

Fika någon idag kanske? (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0