God morgon!

Sitter just nu med dagens andra (?!!) kopp kaffe redan, och lyssnar på min burmmande dotter som sitter i sin babysitter och kollar på Boomerang och drar sig i pyjamasen! Riktigt kul att se hur mycket som hon greppar efter nu. Boomerang är en riktigt rolig kanal som visar alla gamla TV serier som gick när vi var små. Som "Stoppa Duvan", "TopCat", "Tweet och Sylvester". En massa roligt!

Idag ska käraste Johanna komma ut på en fika innan jobbet. Blir att planera fika och allt inför dopet, då hon ska hjälpa mej och fixa lite granna, tack gumman! (:
Sen tror jag eventuellt att storasyster Jenny kommer till stan, så det blir att träffa henne. Problemet som jag fick nu var bara att jag inte kan ta mej så långt, då Bellis barnvagn står i passaten som är påväg till Skene just nu, duktigt mamma! :S Så får se hur det slutar allt idag.

Natten.
Har varit okej, Bellis vaknade väl vid 03.36 ungefär, gick då ner och fixade maten, men när jag kom upp så sov hon igen. Men en timma senare så vaknade hon igen, gav henne då nappen, så somnade hon om. La henne vid något tillfälle på sidan, och det var ganska så lyckat.
Förstår fortfarande inte riktigt varför som hon vaknar på natten. Inte nått roligt.
Grejjen är också att det verkar inte som att hon är hungrig direkt. Kan inte lista ut det alls, vad det beror på. Någon som har något tips?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0