Going blond today! :D

Jepp, det ska bli ett litet äventyr och ska bli riktigt kul att se hur Ida löser detta idag, kommer lite före och efter bilder sen med! :D
Men innan det så bär det av till Alexandra och Alvin tillsammans med en massa andra tjejjer. Ska bli lite kul :P
Sen åker och lämnar Bellis hos mamma, och beger mig vidare till frisören Ida. Lite smått nervös får jag nog säga! :D

När ska dessa jobbiga jäkla nätter ta slut? Vet inte hur mycket mer jag orkar nu. Känner mej helt slut om dagarna, och igår kväll och idag känns det som att förkylningen är påväg tillbaka och inte bort :/
Hade inatt grymme ont i magen också. Lyckades få Bellis att somna om, istället var jag uppe och gick och hade ont. Ont i högersidan, vet inte alls vart det kom ifrån eller vad det var för något.
Vill sova en ordentlig natt nu, jobbigt allt detta nu.
Kan knappt förstå längre vad det är, varför det håller på så här. Är väl kanske bara en fas, vad vet jag. Men efter 2½ vecka borde den snart vara slut, tycker ni inte?

Matningen har funkat bättre, peppar-peppar. Verkar som hon gillar dom anatomiska napparna bättre.
Dock har hon ändå gått ner sig i mängden mat hon äter, men kan jue vara att hon "krympt magsäcken" efter att ätit så lite de senaste veckorna. Hon hade tom gått ner några gram på en vecka istället för gått upp. Inte speciellt skoj, men ingenting att oroa sig över sa BVC. Ska väga henne om en vecka igen, hoppas bara matningen kommer igång ordentligt nu.

Lägger som sagt ut före och efter bilder senare, får väl börja göra oss i ordning strax för om en timma drygt drar vi till Alexandra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0