Halvdag

Känns som jag hållit igång rejält idag!
Städat som en liten tok för att det ska se relativt fräscht ut när värderaren kommer, nog vet jag att det inte är det som dom kollar på, men lite fräscht vill man väl ha det! :P
Sen la jag Bellis vid kvart i 11 efter maten, då sov hon riktigt gott, typiskt när man måste iväg, för var tvungen att väcka henne vid tjugo i tolv igen, för att vi var tvungna och åka till Roasjö och låna Max's MAMnappar strl 3, och se om det fungerar bättre. Tack och lov så sov hon väldans gott i bilen, blev närmare timme sovtid däri! (:
Lämnade sedan av hennes hos mormor, då jag kände inte att jag skulle klara jonglera allt samtidigt. För hon ska äta vid halv 3, och halv 3 kommer tanten. Så tack mormor för att du ställer upp!
Nu sitter jag här, känner mej små stressad och lite nervös över vad det blir för utgång! Ska bli spännande :D




Känns som en evighet som det såg ut såhär! (:




Kommentarer
Postat av: Stéphanie

åååhhh herregud vilken skillnad!! jag hade glömt hur det såg ut innan!! Duktiga som fasen har ni varit!! :) och du...jag ska till gekås nästa vecka. jag kan ta beställningar om det är något du behöver! <3

2010-09-14 @ 15:31:20
Postat av: Anonym

åååhhh herregud vilken skillnad!! jag hade glömt hur det såg ut innan!! Duktiga som fasen har ni varit!! :) och du...jag ska till gekås nästa vecka. jag kan ta beställningar om det är något du behöver! <3

2010-09-14 @ 15:31:49
Postat av: Stéphanie

vet INTE varför det kom upp 2 ggr. haha!

2010-09-14 @ 15:32:19
Postat av: Jeanetteee

Oj, jag behöver en massor! (: Men du kan nog gärna få kolla en jacka åt mej, men vi kanske lättast hörs på telefon om det? PUSS

2010-09-14 @ 20:45:59
URL: http://jeanetteee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0