Idag då.

Idag började prinsessan med att hon skulle vakna vid 05, vilket jag inte alls tyckte var speciellt kul. Tryckte in nappen, men det var inte alls intressant. Så halv 6 gick vi upp, hon åt lite mat, och somnade igen vid 06. KUL.
Sov till strax efter 7 och nu är vi då uppe igen.
Klockan 13 idag ska vi till mammagruppen, och sen blir det nog in till stan och handla veckans mat.
Ska dessutom vara på plats lite tidigare så att min BVC sköterska ska kika på hennes tandkött, och den eventuella tanden.

Herregud, är verkligen tom på saker att skriva idag.
Tänker iaf inte kommentera valet, så som många gör, då jag är oerhört ointresserad. Jag missade faktiskt att välja igår, då pga min onda mage. Så det är ingenting som jag kommenterar mig om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0