Jobbig söndag, utan dess like :/

Ah denna dagen har väl startar på det sämsta tänkbara sätt..
Har varit vaken sen klockan 4 i morses, absolut inte roligt.
Fick Isabell till att sova vid halv 6 igen, tänkte då att jag skulle sova, men det var verkligen lättare sagt än gjort att somna om. Sen vaknade hon vid halv 7 igen, och då hade jag inte fått sova en blund.
Var sen vaken till 8, la henne igen, och hon sov 30 minuter.
La henne nu igen, kvart i 11, och var precis inne och tryckte in nappen igen.

Helvetesdag säger jag bara.
När man  tror att saker och ting börjar ordna sig, och man ser ett ljus i tunneln, då är det nått nytt som händer..
Vet inte vad jag ska ta mej till just nu. Är otroligt trött, men de är väl bara att gilla läget ocg försöka ta sej igenom dagen. Tänkte väl att vi skulle åka till Jula i Jönköping, Daniel behöver lite nya byxor och så.
Så blir väl att väcka till henne strax, för tror att hon somnade om, även om det tar emot. Men hon kommer att somna i bilen.

Jobbiga, jobbiga dag..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på dig! Planer för dagen? :)

2010-09-12 @ 11:57:51
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: G E L I C A <3

Heeejsan !! Himla söt blogg du har tjejen :)

Kraaaaam Angie <3

2010-09-12 @ 12:17:39
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0