Känns inge' bra de här.

Mår inte bra, och har inte mått speciellt bra den senaste veckan.
Ont i magen emellanåt så jag tror jag ska kolappsa. Men jag drar mej ändå för att ringa till GYN, varför?
Kan inte förmå mej själv att irnga dit och bara få veta vad det är för fel. Har nu blött i nästan 1½ vecka, och ibland har jag värsta kramper, kan det vara något annat än fel? Känns inte riktigt som att det ska vaa så här. Försöka få tummen ur och ringa idag, vet att dom öppnar 8.30 iaf.

Sen åkte jag på förkylning förra torsdagen, och den har fortfarnade inte släppt. Kliar i halsen, konstant! Kan knappt svälja, för då hostar jag för att spy.
Känner mej absolut inte piggast i världen just nu.

Lägg sen till att jag fåt vakna ett antal gånger på natten med Isabell. Inte konstigt man inte blir frisk, man får jue aldrig sova ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0