Känns som att ta ett steg tillbaka igen..

Sedan den 28/7 har Isabell sovit hela nätterna igenom.
Fram tills förra måndagen. då har hon börjat att vakna ett antal gånger om natten, och jag har försökt att ge henne nappen och hoppats på att hon ska somna om. Men det har inte riktigt funkat så.
Så nu har jag konstaterat att hon vaknar av hunger, maten mättar henne inte lika mycket längre som den tidigare har gjort. Så nu kommer jag bli tvungen att gå upp minst en gång om natten och mata henne, känns verkligen som ett steg tillbaka.
Ringde till BVC för att höra med dom om dom tyckte att det var okej att gå upp på 4 månaders maten nu, men inte egentligen föräns hon är 3½ månad iaf. 2 veckor kvar med andra ord.
Var inte min BVCsköterska som jag pratade me, vet inte om hon skulle sagt något annat, men ska träffa henne på onsdag, så får väl se då om jag kanske kunde få något annat svar.

Blä vad deprimerande allt blev nu. Inte sovit ordentlig på en vecka nu, har jue trots allt blitt väldigt bortskämd med det nu. Ah får väl se, bara och gilla läget..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0