Kvällsbloggning.

Ont i halsen, fortfarande. Börjar bli redigt trött på detta nu. Kan inte för mitt liv förstå hur jag fortfarande kan ha ont. Snuva, det brukar man ha länge, men inte halsont. Eller?
Idag har jag iaf, egentligen inte gjort speciellt mycket. Blev ingen storhandling idag, utan tar det imon istället. Varit och hälsa på Daniels mormor en sväng, sen kom Jiffen ut på en kaffe, hade med sig finfina presenter till Bellis, tack så himla mycket! :D Efter det så drog vi ut till Roasjö och åt lite tacos, mumma :D
Men blev en ganska så kort visit, då vi kände att Bellis behövde komma hem och sova lite. Det har hon inte gjort speciellt mycket idag faktiskt. Men har kommit lite till den insikt att jag inte kämpar speciellt mycket med det längre om dagarna, utan är hon trött, då får hon somna. Och det gör hon.

Snart dags att gå och nana. Är helt slut på kvällarna numer, måste vara att jag är orolig när jag sover om Isabell ska vakna eller inte :/. Plus förkylningen. Ska upp lika tidigt som vanligt med Isabell imon, men imon ska vi strax efter frukosten åka ner till Roasjö, då moster ska vara barnvakt medans jag ska åka och storhandla, städa huset och hämta fika hos Johanna. Mycket som måste göras imon, då det är dags för dopet på söndag. Hoppas att det blir bra, jag som hatar att prata inför en massa människor, ska läsa en text. Får verkligen se hur det går. Visst, det är min släkt och mina vänner, men jag avskyr det verkligen.

Så.. Nattinatti då (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0