Lååång söndag :/

..och känner på mej att även denna natt kommer det krångla. Är iaf inställd på det, då kan det jue iaf bara bli bättre.
Behövde aldrig väcka prinsessan inna, hon vaknade själv efter en timma av sovande. Visst, bra sovit, men inte så bra som jag kanske hade hoppats på normalt. Men vi skulle jue ändå åka, så vad gjorde det. Kom knappt till Ulricehamn så sov hon. Sov hela vägen till Jönköping och sen hela vägen hem igen. Riktigt skönt.
Stannade till hos farmor på vägen hem, för att ge lillan mat för att vi skulle kunna åka och handla i lugn och ro. Men då började hon krångla. Ville inte äta. Fick i sig kanske 80 ml. Tänkte att det kanske var magont, så försökte få henne att rapa. Gick ådär, och hon pruttade och allt. Gav upp efter en stund, och tänkte att detta kommer bli skoj. Var inte så jättefarligt. Men skulle ge henne mat igen vid nattningen halv 7, första halvan gick jättebra, men efter att jag hade rapat henne första gången, började krånglet igen. Hon ville inte äta och bara skrek. Ska det börja om igen? Tankarna går till att det antingen är ont imagen, gaser eller tänder på gång.
Hon är ganska gnällig och klängig just nu, så det kan tyda på en tillväxt period? Vad fasen vet jag.

En jobbig dag idag, och kommer troligen bli en jobbig natt. Känner mej verkligen helt slut nu, så nu är det dags att dra mej mot soffan och mysa med älsklingen. Imorgon vankas det samtal till BVC iaf, handla och fika med Elina :D

Kommentarer
Postat av: Elina

Wiiie :) Jag längtar. Puss!

2010-09-12 @ 21:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0