Lite mammig kanske?

Nästan lite jobbigt, men det kan man inte undvika när det är jag som är hemma med henner 24 timmar om dygnet, varje dag. Tror väl nästan att alla barn har en sån period i början. Sen blir hon väl pappig i stället, knappast kul när han går till jobbet och jag inte fungerar!
Jobbigt bara att nu är hon inne i en sån period att jag kan inte sätta henne i babysittern och försvinna på 2 sekunder, då skriker hon. Ja.. Vad ska man göra? Ingenting än så länge.

Nu är vi inne på teori nummer, bla! Angående hennes matvägran. Trodde att det innan kunde handla om tanden, att det då gjorde ont när hon åt. Men så tänkte jag igen, och hon suger jue faktiskt väldigt bra på nappen. Har jue haft MAM flaskor till henne, med vanliga nappar. Köpte nu igår Anatomisk dinapp sitället, oc hdet verkar helt klart fungera bättre. Men nu verkar problemet kommit till att det rinner för sakta i dom napparna. Så ska köpa ytterligare nya nappar idag. Detta eviga testande. Om bara en sak kunde fungera från början och hela tiden sen! Tror att min sessa verkligen är en Prinsessa! Ombytlig, envis, stark, nyfiken och social. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0