Lugn natt (:

Första naten på äkert 3 veckor, som inte jag har behlvt springa upp en massa gånger på natten, eller att behövt mata Bellis. Men problemet låg istället i att jag inte kunde somna igår för att det kliade så jäkla mycket i halsen och sen vaknade jag när älskling kom hem. Men lika mysigt de, fick veta allt vad dom hade haft för sej igår. Kul hade dom haft iaf! :D
Enda gången som jag fick ta hand om Bellis var, 04.47, trycka in nappen och sova igen. Underbart! Hoppas att detta kan hålla i sig nu. Att det bara kan bli bättre!

Dagens planering är bara om att åka och storhandla, så vitt jag vet nu. Får se om pappa åker och jobbar sen eller inte. Tror jag och känner han/dom rätt, så blir det inget jobb senare idag. Hade varit mysigt och haft han hemma idag och lite hjälp med storhandlingen.

Sen får vi se hur denna dagen slutar! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0