Maten idag.

Känns nästan som att jag bevisat något idag.
Isabell fick imorses klockan 6.30 Babysemp 2, från 4 månader. Utan problem. Ca 140 ml.
Sen somnade hon vid 8.20, sov till 10.40 (normalt sover hon 45 minuter).
Åt vid 10.45 Babysemp 2, från 4 månader. Utan problem. Hela flaskan dessutom.

Sen åkte vi till BVC, allt var bra, hon hade växt 686 g och 2,5 cm sen sist.

Hon somnade en 5 minuter innan vi kom hem, så jag gav henne bara nappen och la ner henne i sängen, och hon sov vidare en sådär 40 minuter. Upp igen vid 13.05.
Åt igen vid 14.20 Babysemp 1, från födseln. Med krångel. Ca 160 ml dock.
Nu är hon jättetrött, men stretar emot vid nattningen. Ska försöka ge mej på det strax igen och få henne och sova igen.
Känns som att jag bevisat något?
Min BVCsköterska var väl inte jättepigg på att jag hade gett henne 4 månaders redan, utan tyckte att jag skulle prova igen med den vanliga. Sagt och gjort, och det krånglade jue!

Hon ska få Babysemp 2 ikväll igen, och ska se då hur det fungerar.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, du kunde ju nämnt att vi har gjort så med Max under hela tiden.. Haha.. Hon hade hatat mej..

2010-09-15 @ 15:01:42
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0