Morgonkaffet

Första glaset kaffe nu strax uppdrucket. Bad Daniel att sätta på lite extra kaffe idag som jag kunde hälla i termos och drick under morgonen. Altlid gott att ha i sin ensamhet (:
Isabell sitter nere i sin babysitter och tittar på Disney XD och pratar för fulla muggar! :D
Vaknade i morses att hon pratade sig nästan hes i sängen, gik och tittade på henne och hon sken upp som en sol! Mammas lilla älskling :P
Nu har hon sovit lite sämre i natt, men antagligen pga att jag glömde ge henne Ränessans droppar innan nattningen igår. Bara undrar när dessa jobbiga nätter ska ta slut. Jobbigt nu känner jag.

Har kommit på att jag är så nyfiken som person också, att jag alltid lyssnar efter henne. Vaknade i natt, innan hon ens vaknade eller började röra på sej. Börjar bli en vana detta tro..?
Från klockan halv 4 ungefär sov jag kanske 30 minuter. Låg och lyssnade efter henne hela tiden och undrade om hon somnade om eller inte. Jobbigt som satan :/ Önskar jag bara kunde koppla bort och slappna av!

Idag händer nog inte allt för mycket skulle jag tro. Behöver komma iväg och handla mjölk och bröd och posta ett brev. Fick ett brev från Trygg Hansa igår, ett frågeformulär angående komplikationer vid födseln. Det är väl en bedömning dom ska göra i och med hennes försäkring. Så ska fylla i det helt och skicka in det.

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0