Mörkrädd?

Haha, ah det är ganska roligt egentligen, en kvinna på snart 25 år mörkrädd, haha!
Jag får mina perioder då ajg kan känna mej lite mörkrädd. Nu senaste nätterna när ajg fått gå upp med Bellis, eller när jag går ner och värmer hennes mat rättare sagt. Får för mej att någon/något är i närheten, utanför eller runtomkring mej. Ganska så löjligt, jag vet! :D
Sen tycker jag ofta att jag hör saker, saker som inte finns eller så egentligen. Var en dag förra veckan som Bellis sov på dagen, så tyckte jag att en möbel flyttades på ovanvåningen. Funkar väl inte i teorin va? :D sen också knarr i trappan osv. Lite skumt (:

Sen det skummaste av allt. Är att när jag byter på Bellis och hon ligger på sitt skötbord, så har det hänt ganska ofta att hon tittar snett över min axel och skrattar och håller på. Hänt många gånger! Säkert ingenting, men skummare saker har jue hänt i världen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0