Ont i magen :(

Ja, ont i magen har jag nu haft i ett par dagar, men det nådde sin topp igår, hade så ont så jag bara ville gråta. Dessutom har jag haft blödningar, vilket är smålustigt med tanke på att jag tog pspruta för dryga månaden sen. Men pratade med 1177 igår eftermiddag, och hon frågade om jag kanske var gravid igen och det kanske blitt nått fel, eller så sa hon att mina hormoner kunde göra att psprutan var i lite obalans.
Gjorde iaf ett gravtest, men det visade ingenting. Och som sagt så gick värken över igår sen eftermiddag, emn måste ringa min BM idag iaf, för det känns som att det kanske kunde vara nått fel.
Men blödningarna är fortfarande kvar, och det är jue en fördel med psprutan att man ska slippa sånt, så ja.. Det är inte roligt detta.

Kommentarer
Postat av: emma

Usch då, hoppas att du blir bättre fort och att det inte är ngt tokigt!

När ja provade pspruta för flera årsen så blödde ja konstant i 3 månader, det va inget vidare alls... ;P

2010-09-20 @ 08:04:53
URL: http://krakradion.blogg.se/
Postat av: Jeanetteee

ah det blir jue tyvärr så ibland för vissa. Men sist jag hade den i över 2 år, så blödde jag igenting och hade inga biverkningar alls. Så därför är det lite konstigt.

2010-09-20 @ 08:18:26
URL: http://jeanetteee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0