Riktigt jobbig natt, följt av en jobbig dag idag..

Nä fy fan, denna natten har varit en fullkomlig mardröm.
Hörde Isabell genom babymonitorn 2 timmar efter jag hade lagt henne igår, hon vred och vände på sej. Och jag visste jue ioch med att hon åt så lite innan jag la henne, att det skulle bli en vaken natt. Men kunde aldrig föreställa mej en sånhär natt.
Gav henne mat vid 00-00.30 nånting i natt, och sen fortsatte det jobbiga. Hon gnällde nog lagom en gång i timmen, minst. Så har matat henne en gång, vaggat en och som det känns, gett henne nappen 50 gånger. Vänt på henne en gång. Det har varit en natt från helvetet helt klart. 
Ont i halsen har jag som en idiot också, inte kunnat sova pga det heller sen. 
Men nu har hon nyst och hostat en del, så vi har väl fått dela på en förkylning känns det som. 

Så denna dagen känns som att den kommer bli allt annat än enkel. Hoppas bara att det fungerar som det ska med att hon sover på dagarna nu. Så jag kan få vila upp mej åtminstone.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0