Spy-lite-galla-över-sej-själv

Jag har ett problem.
Och det är min vikt.
Har haft problem med den sen, ja.. 2007 kanske?
När jag och älskling blev tillsammans 2005 vägde jag 52 kilo. Aningen för lite, jag vet, men jag trivdes ganska så bra ändå. Åren som följde gick jag inte upp nått speciellt, gick upp i ganska så lagom takt. Men när jag väl insåg att jag hade gått upp i vikt, då hade jag lagt på mej 20 kilo. Hur kul är det och veta då?
Min önskan är att gå ner till 60 kilo åtminstone, men det är då faen mej lättare sagt än gjort.
Hur fan ska jag bli av med alla kilon?
Jag väger mer nu än när jag blev gravid, men inte speciellt många kilon över (tog faktiskt kort häromdagen när jag vägde mej, men ingenting som jag lägger upp innan det börjar hända saker.)
Känns som att jag går i en ond jävla cirkel. Försöker att gå ner i vikt och händer ingenting.

Jag mår så ruskigt jävla dåligt över detta så det finns inte. Varje gång jag ska ta av mej kläderna och varje gång som jag ska ta på mej något "snyggt" så mår jag dåligt som satan. Alltid enklast att gå i myskläder, men hur kul och snyggt är de då? Och en annan förbannelse som jag har ådragit mej de senaste 10 åren kanske, med alla hormoner och skit som man får när man kommer i tonåren, är bristningar. Och till råga av allt så fick jag jue en hel del när jag var gravid. KUL! Och detta är ingenting som man någonsin kan få bort.
Känns som jag har mer bristningar numer än vad jag har ren hud för faen..

Usch, vad jag hatar att vara jag just nu. Eller för det mesta..


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Känner precis likadant =/ Fy vad man känner sig fet =/

2010-09-15 @ 20:41:15
Postat av: Anonym

det är vel p-sprutan som har gjort att du har lagt på dig ..jag har själv gått upp sen jag började med p-piller .jag har hört att man kan få väldigt ökad aptit av p- sprutan

2010-09-17 @ 15:45:04
Postat av: Jeanetteee

Anonym: Ne, jag gick upp i vikt innan jag startade med den, gick rakt in i den sk sambofällan. God mat och gott sällskap. Där är problemet.

2010-09-17 @ 17:31:46
URL: http://jeanetteee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0