Sunday morning.

Hemskt när man sitter och hör sin lilla älskling, hostar och nyser om vartannat :/
Ska åka och köpa lite andra bitringar idag när älsklingen (den fulle) vill dra sej upp ur sängen, han kom in valsandes halv 4 och berättade att han nog vart lite fuller, det tror jag det! :D
Köpa några bitringar, näsdroppar och ska även kolla på anatomiska nappar till nappflaskan, undrar om det kan vara en bidragande orsak till att hon inte äter ordentligt.
Jag menar, innan trodde jag att det handlade om att det gjorde ont med nappen i munnen när hon åt, men att suga på nappen kan hon göra i flera timmar, och skillnaden mellan dom är jue att napparna är anatomiska. Så ska faktiskt prova det. Är jue värt ett försök.

Mår inte asmycket bättre idag, fortfarande lite rosslig i halsen och näsan täpps till allt mer och mer.
Sen har jag dom senaste dagarna haft ont i magen, typ mensvärksmärtor. Och jag har dessutom haft blödningar. Detta har så smått börjat oroa mej då jag ändå fick p-spruta för över en månad sen och borde inte känna någonting. Det gjorde det iaf inte sist som jag tog sprutorna. Men går det inte över så får jag ringa min BM.

Kanske skulle ringa henne på måndag iaf. Behöver ringa till banken och till komunen med. Tänkte jag skulle kolla dagisplats medans jag ändå är ute i god tid.

Natten har faktiskt varit okej, bellis somnade vid klockan 7 igår kväll, och hörde ingenting ifrån henne (vilket numer är ovanligt) föräns klockan 01. Sen gav jag henne nappen 1 gång varje timma fram till halv fyra, och sen sov hon till klockan 6. Gick ner vid 2 och värmde maten och ladda alvedon, men kändes aldrig som jag behövde ge henne de. Kände onödigt att ta upp henne i onödan. Jag menar, hon somnade om på 2 sekunder när hon fick nappen.

Måtte dessa jävla tänder komma snart. Drömde inatt att typ halva underkäken och 2 upptill hade kommit, sikken önskedröm! :D Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0