Tänder.

Som jag skrev i något tidigare inlägg, så funderade jag på om Isabell var på väg och få tänder.
Hon har haft något vitt tandköttet nu ett tag, men inte i nederkant om man säger så. Det liksom lyser igenom tandköttet, på säkert 3 ställen. Bad min BVC sköterska kolla på det, och det första hon trodde att det kanske var, var svamp. Då fick jag lite panik. Med tanke på att jag i början behandlade henne för torsk på tungan, men var aldrig superduktig på det, då jag tyckte att det försvann, men trodde i mitt stilla lilla sinne att nu hade jag fått bakläxa på det. Men det såg fint ut, och hon kände på de, och sa att det mycket väl kunde vara en tand på gång. Det förklarar allt dreglande hon göra, hennes händer i munnen konstans, även när vi äter ska dom vara i munnen. Inte helt enkelt att hålla undan händerna på henne samtidigt som man försöker ge henne mat :D

Så det återstår väl att se om det dyker upp nånting nu snart. Skulle komma några minuter tidigare på nästa mammagrupp, som är på måndag, så skulle hon ta sej en kik igen.

Detta känns jue även som en förklaring till varför hon krånglar med maten, men kan det även förklara varför hon sover mer oroligt?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Klart det kan vara en förklaring.. Hon har ju isf ont =) Prova ge henne lite alvedon innan hon nanar.. =)

2010-09-16 @ 07:19:54
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0